Saturday 15 October 2011

perak oh perak

aduhhh, kalah pulak perak nie. . penyokong punyer ramai sampai aku pon kene berdiri. . aduh. .
sepanjang first half aku kene berdiri .  bapak letih. .  aduhuhhh. . tapi time-time cam nie pulak penyokong perak bapak ramai boleh dikata kan stadium perak uh jadi full lowh.  . . memang sesak . .  .hhuuuhuh. . tapi????  tengok bola dah syok? tapi yang tak syok nyerr, tak dapat text my <3, and  perak boleh kalah at tempat sendiri uh. .  aduhh malu . . bajang punye encet nak je aku campak time selangor goal uh.  . ye arh encet aku problem merata itu pulak, tak leh nak text n tak leh nak call . . line sume ade, hhuh, time uh sume ade, marah, sakid aty n macam-macam lowh. . nasib baek <3 aku tak ade nak marah-marah, nasib baek , kalau tak satu hal lagi nak kene pujuk. .  .dah lar, aku fail dalam pujuk memujuk nie. . memang aku fail. . tak reti kod, ade sape-sape boleh tolong aku, tolong ajar. .  .

tolong ajar tentang pujuk memujuk nie. . . 
k lowh, tak tau nak cakap ape lagi. . . 

byebyebyebeye <3

No comments:

Post a Comment