Friday, 21 October 2011

kerja!!!

KERJA! tipu lowh kalau aku cakap tak penat?
tap! kerja mane yang tak penat. .
errrr, tapi aku tak kesah, kerja punya pasal, duit kowt. .
ye lowh PMR kan dah abis , aku malas la nak pegi sekolah,
nak dok umah? apa yang dapat. .
makan , tido , makan , tido je lowh. . HAHA
hari first keje aku cam owng bodo jer, yela kan baru je keje,
tapi ary nie da 5 ary aku bekerja. .
AKU TAK BODO DAH, HAHA
tapi best lowh keje nie, macam-macam dapat. .
penat, duit , tambah-tambah lagi pengalaman. .
huhuhu,best kowt. .
tapi satu je paling aku benci bangun pagi-pagi,
perhh memang benci. . huh, dah lowh aku kene punchcard kol 7 pagi,
tapi paling best wajtu balik, haha, balik sapa tak conok. .
haha, dah lowh , apapahal yang penting sekali aku sayang sue <3
mmmmuuuuuaaahhhhh

No comments:

Post a Comment