Wednesday, 12 October 2011

s.m.k bapak aku

memang aku buad sekolah tu caam bapak aku punyer jer,
suke aty jer nak masok joll bape, heee,
biase lowh owng dah abih PMR, ase cam bapak aku punyer jerr sekolah uh?
hahaha, tadi an mak aku gerak aku koll 8.15 ,
firstly aku ingat malas sek,
tapi aku pikir balik kalu aku tak sekolah
BILE AKU NAK ANTAR BUKU KALAU TAK ARINIE,
sebab ary nie kelas aku kene anta buku kalau tak kene anta buku sorry lar aku nak g sekolah. . .
#mak aku pon satu (eh mak aku memang satu jer mane ade yang laen.. . heeee)
gerak aku cam sekolah tu dekat je. . .
aku siap2 dah koll 8.30. . .
aku sampai2 sekolah time uh budak ngah perhimpunan. ..
aku tak masok agy, bab aku tau kalo aku masok mesti aku kene punye. .
so aku lepak kat luar sekolah cam owag bodo sowng2
errr geram giler dah lar banyak nyamuk, eeeerrr. . .
aku dah bowink tahap gaban aku masok sekolah ikot pintu belakang
dengan buku yang bnyak . . .  sabar jer lar.  . .berat kowt. . .
tak apa lar, pas uh aku g SPBT aku saje jer nak lalu , aku ngok budak2 aku ngah antar buku . .
huh,selamat aku ade gak member yang tak masok perhimpunan ,
aku ingat aku sowng je yang nak balik pas antar buku, ngok2 ramai pengikut2 aku
yang nak FLY. . . .  dari kelas pandai hingga kelas bodo hahahaha,
kalau ar sigemok uh rush cc , comfom seronok #katoi ramai2. . hahahaha. .  
aku g cc tadi dipenuhi budark2 sys jer. . . ermmmmm,
dah lowh tak de mo0d pulak. . k lar everybody byebyebyebyebyebyebeyebyebye. .

No comments:

Post a Comment