Tuesday 23 August 2011

Tuesday, the fateful day for me :(

fuck hari selasa, sebab hari selasa hari yang paling malang bagi kuuuuuu,
banyak kali aku kantoi ape-ape selalu nyerr hari selasa,
arhhhhhhhhh, pas nie aku malas nak buat hal pada hari selasa,
nape tak ade hari laen yang boleh kantoi, kenape hari ini pulak, fuck gleerrr...
aduh sakit nye kene seebat tadi, yang tak tahan sampai tiga kali ,...
errrr geram nyer,,,..
adduuuhhh, macam mane nie , tolongtolong..
aku tak mau lowh pas nie ae hari yang malang , ada hari yang tidak malang,
aku tak mau lowh macam nie dah, aduhh,....
ari nie aku kene sebat, yang tak tahan uh aku kene fitnah dengan member bapak aku,
dier fitnah aku kat bapak aku, sampai bapak aku tak caye kat aku dah ...
takpe aku akan balas dendam kat kau si fitnah.... aku akan buad kau hidup tak senang...
aku sanggup kene buang skolah demi nak puas kan hati aku...
bukan bapak aku jerr yang tak percaye at aku..
tapii kakak aku dah pengaruh dengan setan haram jadah gemok uh....
"weh pas nie aku akan what kau merana lar gemok"
sekarang nie yang percaye att aku ialah mak aku jerrrrrr.......
oh shit mane kepercayaan bapak , kkak aku kat aku.../
nie semua gemok pantat too punyer pasal..
first2 aku akan hancur adalah WAVE BURUK KAU TU YANG WARNE BIRU(AGX)..
sial lar kau fitnah..
makan gaji buta jerr pukimak...?
anak anjing..
aaaahhhhhhhhhhhhhh

pergi mampos lar kau gemok.....
fuckyouabuishakkau lah evil terbesar didunia nie.....
sekarang nie aku ase hidop aku dah tak bermakna..

No comments:

Post a Comment