Wednesday, 17 August 2011

rindu kat sekolah

rindu nye at sekolah n kawan-kawan tapi rindu lagi aku at sayang aku..
dah lame aku tak jumpa sekolah tak silap aku dah dua minggu aku tak masok kelas n tak jumpa kawan-kawan akuu... aku ase cam cuti sekolah je sekarang... ye arh dah lame tak datang sek... rindu ar at kawan-kawan, cikgu n hobby aku selalu buad at sekolah tappppppppppiiiiii yang teramat aku rindu sayang aku iaitu noor suhada.... aku ase esok aku nak sekolah lar (khamis 18.08.2011) , ye ar keputusan trial aku tak dapat agy... esok aku datamg mesti aku ase cam tak biase n pelik jerr.. aduhhh... cam mane nie , ...
ase malas pulak sekolah, hehehehehehe...
alamak aku lupa larrrr..... aku lupa yang seluar sekolah aku koyak , seluar yang laen tak tau aku letak ane...
ade lagi satu hal pulak nak kene cari... malas pulak nak kene cari.... malas, malas, malas, malas nyeerrrr....
macam mane nie... ???????? tak ape seluar tak penting , yang penting niat hati nak ke sekolah...
huhhuuhuhuhuh... AYAT AKU.... mcam sial la puih... hehe


ape-ape pon sayang sue (noor suhada) luv u until death.....

No comments:

Post a Comment