Monday 29 August 2011

malam raya

mendap siot, tapi mungkin esok best mase pagi raye sebab macam-macam perasan ade
sedih ada, gembira ade n macam-macam lah. . .
tapi esok aku nak mintak maap dekat makbapak aku, sebab aku banyak salah dengan dieorang aku sedar selame ini aku salah , aku banyak buat salah silap dengan dieorang
aku rase bersalah sangat-sangat dekat dieorang
lepas raya nie aku nak berubah, n aku nak belajar bersungguh-sungguh
aku nak tumpu kan perhatian kepada PMR
aku sayng makbapak aku,
mungkin esok aku dengar gema indah suare takbir raye aku boleh menangis,
aku rase menyesal dengan perbuatan aku sebelum-sebelum ini
aku rase bersalah dengan perbuatan aku , aduuuuhhhhhhh
aku tak nak buat agi dah tapi i n0t swear lah
hehehe, bukan makbapak aku saje tapi keluarge aku jugak aku nak mintak maap dengan dierowang bab aku banyak menyusah kan dierowang (ape yang aku buat salah erk)
hehehe, tak lupa juga aku nak mintak maap dengan member-member aku yang susah senang bersama
contoh nye : apek, shah , rais dan ramai agy
dan aku nak berterima kasih kepada erin & shazida yang buat & edit blogger aku nie..
dan kepada suhada :b sayang cyang cngat2
love u all . . . .
penulis-insan yang rase bersalah pada malam raya
tarikh-30.08.11
jam-2.42 pagi...
bersambung. . . . .
esok masih ade cite2 best.  . .

No comments:

Post a Comment