Tuesday 9 August 2011

senorok

seronok nye ary nie trial dah abis, tapi??
tak tau lar keputusan ape yang aku dapat nanti, aduuuuuhhhhh
BM= sederhana
BI= paper 1: tak susah cangat
       paper 2: boleh lar buat (setengah jam jer aku buad hahah)
MATH= paper 1: boler lar buad (tapi ade yang tibai) hehehe
               paper 2:boleh dikata kan SUSAH..
SCIENCE= paper 1: boleh la (tibai jerrr)
                    paper 2: bajang punyer kertas, muka surat depan bapak senang, tengok muka surat belakang  bapak boleh dikata kan SUSAH..                                                                                    
GEOGRAFI= boleh dikatakan senang la
SEJARAH= aku tido, aku dapat buat 5 minit jer..... aku tak mau GAGAL .....
AGAMA= ade yang susah , ade yang senang
K.H       = boleh dikatakan senang.....
katuk nye  nak tunggu keputusan....
ADUHHHHH

No comments:

Post a Comment